Motoren blijven nog wel even
Motorfietsen zijn een blijvertje. Maar een ding is veranderd in de afgelopen jaren; interactie tussen rijder en bestuurder is meer en meer een vereiste geworden, omdat de motorfabrikanten werken aan manieren om meer rijders aan boord te krijgen. Ik merkte het eerst toen ik bobber motor kopen ging. Ondanks het feit dat er miljoenen motorrijders zijn die tegenwoordig niet meer willen rijden, kunnen ze niet alle rijders blijven terugtrekken, totdat ze een manier vinden om de verkoop te stimuleren, dus maken ze het gemakkelijk om de jonge rijders die al aan boord zijn te krijgen en hen te verleiden nog meer te gaan rijden.
Fabrikanten wilden meer mensen bereiken
Maar de motorfabrikanten halen niet alleen de motorrijders uit andere steden of staten binnen; ze halen ook meer vrouwen binnen, die eindelijk hun motorritjes kunnen maken, zonder schattige kleine rijbroekjes te dragen. Terwijl wij deze outfits niet “gevaarlijk” zouden noemen, kunnen zij zeker als ongepast worden bekeken. Het nieuwste ding in de motorfiets mode is kont flappen. Motorfietsen hebben altijd een bepaald modeprofiel gehad; ze zijn altijd uitgerust met extra uitrusting zoals jassen, laarzen, helmen, handschoenen, enzovoort. Zeker bij mensen die zelf sleutelen met kawasaki vulcan bike onderdelen Dat maakt de motor tot een van de meest functionele voertuigen die er zijn. Maar een van de dingen waar ze nooit mee werden aangeboden, tot voor kort, zijn deze brutale achterkleppen.
Een gimmick die bleef
De spatlappen waren in eerste instantie bedoeld als marketing gimmick, om de klantenkring te vergroten. Meer vrouwelijke rijders zullen zeker meer geïnteresseerd zijn om te rijden, zoals de fietsenmakers er reclame voor maken. Dit is waarom we ze tegenwoordig steeds vaker op hd sportster bikes zien zitten. Maar de bedoeling is eigenlijk goed. Motorfietsen zullen niet langer worden beschouwd als een mannenvoertuig; mensen zullen motorfietsen gaan zien als een vriendelijk, cool vervoermiddel voor vrouwen. Ook al zien de motoren er niet meer zo sexy uit, ze zullen zeker een verschil maken in het koopgedrag van vrouwen.
Naast de spatlappen zijn er dit jaar nog een paar andere interessante motormode trends geweest. Vrouwelijke motorrijders kiezen nu voor crop tops met langere mouwen en kortere shorts, net als de mannen. We zagen veel vrouwelijke motorrijders die een helm met achterplaat droegen, maar motorfabrikanten zoals Harley Davidson zijn er nog steeds niet achter hoe ze een helm specifiek voor vrouwen moeten maken, ondanks het feit dat er vrouwelijke motorrijders zijn. Want hoezeer motorrijders het ook proberen te negeren, het blijft het feit dat vrouwen rijden, waardoor ze opvallen, en waardoor ze er anders uitzien. Bovendien introduceerde Harley Davidson dit jaar een van hun meest hoogwaardige leren jacks voor vrouwen, in een nieuwe reeks kleuren.
Motorpakken zijn een ding, en motorrijders zijn niet verlegen om ze te dragen. De motorpakken zijn er in verschillende lengtes, en hebben verschillende patronen en kleuren. Ze zullen niet langer worden beschouwd als ongemakkelijk; ze zullen daadwerkelijk een verschil maken in de rij-ervaring van een vrouw. Met hen zullen vrouwen in staat zijn om iets te dragen dat hun kleding meer modieus zal maken, zelfs tijdens het rijden op een motorfiets.